Friday, December 26, 2008

omongan kosong

saya akan meneruskan perjuangan saya di medan ilmu. kiranya lebih kurang dalam 2 bulan lebih sebelum saya menjalani praktikum.. Ya Allah, berikanlah hamba-Mu kekuatan untuk menghadapi dugaan yang mendatang.. sesungguhnya, perjuangan itu tidak pernah selesai selagi nadiku berdenyut.

Insya-Allah saya akan melupakan segala yang berlaku sekitar waktu senggang ini. Bangun dan cuba berfikir secara matang siapa kita, di mana kita, kenapa kita dan seterusnya apakah tujuan kita sebenarnya?

Selagi nafas menghela, selag bumi berputar, saya percaya pada diri saya bahawa saya lah yang bakal merubah diri saya sendiri. tidak ada orang lain. it yang saya pasti. Saya juga pasti suatu hari nanti saya akan ketahui juga lumrah alam ini. saya cuba mula memahami lurah hidup ini..

No comments: