Friday, August 28, 2009

saya kah yang bersalah kerana terlalu meletak harapan? tetapi saya tidak akan berharap ke atas sesuatu tanpa tindakan atau gerakan daripada satu pihak yang lain?
adakah kerana sudah nampak kelemahan saya yang mula bergantung harap, membuatkan saya terlalai sekejap?
tapi, akhirnya saya juga yang terpaksa tanggung.. sedangkan di satu pihak yang lain, sedang berseronok dan mungin langsung tidak berfikir tentang ini.. aduh... sampai hati...

adakah ia beerti saya telah kalah? susah untuk saya jelaskan di sini.. mungkin belum ada kekuatan untuk mencoretkan segalanya.. cukup apa yang saya mampu katakan kali ni, bahawa saya sememangnya terluka dan pedih dengan apa yang terlah dan bakal berlaku. cepat sangat manusia berubah.. betullah.. sedangkan ombak boleh mengubah pantai.. apatah lagi tingkah laku manusia...

entahlah,..
bagi saya sedikit masa lagi untuk terus menulis

No comments: