Thursday, September 11, 2008

CacaMarba...

sudah agak lama saya tidak menjenguk blog yang saya baru cipta bulan lalu lantaran masalah peribadi yang saya lalui...

mungkin oleh sebab kekangan masa ataupun ketidaksempatan saya untuk buka blog saya ni..
Tika ini, saya agak sibuk menguruskan segala mak nenek borang praktikal n borang posting.. Harap2 Allah membantu mempermudahkan segala urusan saya..

Insya-Allah awal tahun depan saya akan menjalani praktikal di sekolah.. Ya Allah, berikanlah hamba-Mu kekuatan untuk menjalankan tanggungjawab ini..

Insya-Allah juga tahun depan saya tamat belajar... Empat tahun di kampus hijau ini banyak mengajar saya pelbagai ilmu untuk mematangkan diri ini.. Percayalah, semua ini berjaya mendewasakan saya..

Alhamdulillah, hari ini 11Ramadhan. Insya-Allah 19 hari lagi kita akan menyambut Syawal.. Hari ini juga merupakan hari lahir anak buah saya yang ketiga tahun.. Irfan, Selamat Hari Lahir. Semoga Irfan menjadi kebanggaan ayah dan ibu. jangan nakal2 sangat ye syg...

Dua minggu lagi juga, Insya-Allah saya akan pulang ke Johor selama seminggu..

Namun, tugasan yang perlu saya lunaskan di sini banyak lagi tertangguh.. Adui....

No comments: