Friday, September 26, 2008

Kembali sedia kala..

hmm.. saya rasa seperti melepaskan satu beban yang sudah lama bersarang dalam fikiran saya semenjak dua menjak ini..

Memang da lama rasanya saya mahu berjumpa dengan 'Kaunselor' saya.. heHEHh.. cuma x berkesempatan.. Tapi Alhamdulillah, saya berjaya juga ceritakan semua perkara yang agak mengganggu jiwa saya belakangan ini... Hal di kolej, hal rakan-rakan sebaya, hal diri saya sendiri, dan hal-hal berupa gangguan yang cuba menggugat saya.. Saya memang selesa bercerita dengannya.. Da rasa terlalu rapat dengan teman saya yang seorang ini..

Namun, sekiranya ianya terus mengganggu dan akan menyebabkan kekacauan dalam diri saya, saya rasa saya perlu bertekad untuk melakukan satu keputusan yang mungkin akan merubah sagalanya.. Semuanya mungkin kan...

Doa2lah semoga ianya seperti sedia kala selamanya.. Hubungan sesama insan akan menjadi lebih bermakna sekiranya kita lebih menghargai erti nya dahulu sebelum menelusuri lebih dalam.. Doa2 kan lah saya semoga saya menjadi insan yang sabar. Amin..

No comments: