Wednesday, October 1, 2008

Aidilfitri menjelma..


Alhamdulillah, sebulan kita mengharungi dugaan berpuasa. Berbagai cabaran yang saya lalui.. Mungkin agak mencabar minda saya untuk berfikir secara waras seputar yang berlaku di sekeliling diri saya..

Hari ini, kita umat Islam meraikankannya dengan penuh kesyukuran.. Bersyukurlah dengan apa yang Allah kurniakan kepada kita.. Raikanlah lebaran 1429H ini dengan sederhana, ada insan lain yang mengharapkan sinar dalam hidup mereka...

Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 1429H. Dengan tangan yang terbuka luas, saya memohon maaf kepada semua insan yang mengenali diri saya... Saya terkadang tidak sedar ada perlakuan saya yang kurang menyenangkan sesetengah pihak.. Namun, saya hanya insan biasa, x lepas daripada kesilapan..

Harap2, apa yang kita lalui sebelum ini menjadikan kita insan yang lebih matang, sabar dan waras dalam apa jua pelakuan..

No comments: