Wednesday, October 15, 2008

Semoga Allah memanjangkan umur ku..

Alhamdulillah, semalam genap la 23 tahun umur saya.. Ya Allah, aku memanjatkan kesyukuran kerana aku dapat bernafas kembali di bumi mu ini.. Aku mohon semoga Kau panjangkan umur ku, murahkan rezekiku, dan tetapkan imanku. Saya berharap dalam usia yang semakin mendewasakan ini boleh mengajar saya erti kehidupan dengan lebih bermakna..

Saya tidak menyambutnya di mana-mana pun. Seminggu ni saya agak sibuk sikit. urusan peribadi konon2nya.. Hehehehe. Saja je menyibukkan diri. Tapi saya dapat angpau+duit raya.. Terima kasih Sonia dan sesiapa saja yang ada di sekeliling saya pada waktu tu..

Jujurnya, saya amat gembira sekali malam tu.. Walaupun menyambutnya dengan beli kek guna duit sendiri, tapi dengan teman rapat saya ni menyambut hari lahir saya, saya rasa terharu..

Apa permintaan saya saat memotong kek????... Hmmm.. Biarlah hanya saya saja yang simpan.. Hehehehe

Anyway, terima kasih kepada semua yang menghantar ucapan.. Tak kira la Nurdalilati ke, Atiey ke, Tatiey ke, T ke dan Sherry Lily ke.. Ianya hanya merujuk kepada seorang saja.. Iaitu saya!!!!!!!!!!!!!!

HAppy birthday to me....

No comments: