Tuesday, October 7, 2008

Hmm. Ada sedikit yang mencuit hati saya.. Kelakar jugak.. Tadi semasa kelas pengujian penilaian, ketua kelas saya umumkan akan satu edaran kertas untuk sesiapa yang sudah berkahwin atau yang bakal berkahwin.. Isikan nama dalam kertas itu.. Mungkin untuk rundingan penempatan mengajar nanti.. Agaknya biar boleh dekat dengan suami kot... Saya saja je nak mendengki kawan-kawan.. Kebetulan saya orang pertama yang memegang kertas tersebut.. Laju saja tangan nak tulis nama saya.. Terus saja budak kelas terkejut.. Mereka kata bila bertanya, kata saya ni tidak ada teman istimewa.. Tup Tup.. Nak tulis nama tersebut.. Terus gelak saya.. Saja je saya nak mengusik rakan-rakan.. Nak tulis apa, yang nak kan kat saya pun tak ada lagi.. Heheheheh

Dalam kelas kokurikulum pula, sekali lagi ketua kelas bagi pada saya edaran kertas tu.. Dia tanya kenapa saya tak letak nama saya? Heheheheheeh,....

No comments: