Thursday, October 23, 2008

peperiksaan.. oh peperiksaan

24hb, 29hb Oktober, 1hb, 6hb November merupakan detik getir dalam hidup saya kerana bakal bergelut dengan peperiksaan akhir.. Doa2kanlah saya semoga dapat menjawa soalan dengan tenang.. Semoga yang menanda soalan saya ni lembut hati tika membaca jawapan saya.. Insya-Allah saya cuba sedaya upaya untuk bersungguh-sungguh.. kan kalau kita nak kan sesuatu kita mesti usaha dengan keras. tidak semua dah tersedia di depan mata. Kena lah bijak sikit untuk tentukan arah tujuan hidup kita.. Benda yang penting dan serius janganlah pula diketepikan.. x akan datang bergolek perkara yang kita mahu.. Semoga berjaya..... Untuk diri saya sendiri, Atiey... Cuba dan terus mencuba..... Yakinlah awak mampu untuk melakukannya.. Insya-Allah..

No comments: