Thursday, August 28, 2008

menunggu lagi..

Agaknya memang Allah nak uji sejauh mana tahap kesabaran saya.. Saya ni orangnya tidak berapa sabar bila menunggu orang.. Di lain situasi berikutan entri sebelum ni, nak ke kelas pun saya selalu menunggu 2 orang sahabat baik saya.. Fuh... Memangla x lama mana. Kadang2 10minit je menunggu.. Tapi saya jadi bosan bila menunggu. Pada saya tidak kirala 10minit, ataupun 10jam...

Kalau da berjanji 9.50pg saya mungkin turun 9.45pagi atau awal seminit dari 9.50pg.. Saya selalu beranggapan mungkin mereka da siap dan sudah menunggu saya.. Hmmm... Tapi kadang2 saya juga lewat juga.. hehehehehe




What NURDALILATI Means



N is for Nerdy



U is for Unique



R is for Responsible



D is for Dashing



A is for Animated



L is for Lively



I is for Innocent



L is for Loving



A is for Ambitious



T is for Twisted



I is for Intense


No comments: