Tuesday, August 26, 2008

sekadar bercerita..

saya rasa entri saya dari awal hingga yang ini, semuanya bertitik tolak daripada topik persahabatan dan erti kesetiaan..

kadang2 kita terlalu menjaga hati kawan kita sampaikan kita x sedar kita da mula menyakiti hati kita... kadang2 kita berpura-pura dengan kawan kita sampaikan kita x sedar yang kita telah menipu diri kita sendiri.. kadang2 kita sanggup berbuat sesuatu demi kawan kita, tanpa kita sedar perkara yang kita buat menyebabkan diri kita terluka.. kadang2 kawan kita x ambil peduli tentang perasaan kita sedangkan kita terpaksa menjadi pelakon terhebat untuk menyembunyikan apa yang kita rasa..

kenapa kita x punya rasa yang sama.... perlu ke kita berpura2 sehingga satu tahap kita terasa amat kecewa dengan diri kita sendiri.. kalau kawan kita da mula kenal kita, semestinya dia mesti tahu apa yang kita rasakan.. mereka pasti sudah merisik hal kita dengan orang sekeliling.. jado.. mengapa masih nak menyakiti hati kita.. kalau ye pun benar, x perlu nak canang kan satu dunia...

ntah la.. saya x berani nak kata banyak.. sebab saya tak tahu apa yang terjadi di masa depan. cuma cukup saya katakan saya agak terluka tika ini.. harap2 semuanya cepat berlalu

No comments: